کمپین رسانه های اجتماعی با جمع آوری بیش از 1 میلیون بازدید و افزایش تعامل با جامعه تا 30٪

شرکت فلش با کاهش حضور خود در بازار مواجه شد. وظیفه ما جوان سازی برند آنها و تقویت ردپای دیجیتال آنها بود.

سئو در ایران

چالش

Flash Corp که زمانی چراغ راه صنعت خود بود، متوجه روند نگران کننده ای شد. حضور پر جنب و جوش آنها در بازار در حال محو شدن بود، تعامل در حال کاهش بود، و همچنین تاثیر نام تجاری آنها کاهش یافت. عصر دیجیتال مستلزم تکامل بود و Flash Corp خود را با مشکل مواجه کرد.

هدف، واقعگرایانه

ماموریت ما روشن بود: تزریق زندگی جدید به هویت برند و حضور دیجیتالی Flash Corp. هدف ما این بود که نه تنها زمین های از دست رفته را بازیابی کنیم، بلکه Flash Corp را به ارتفاعات جدیدی از تعامل آنلاین و تسلط بر بازار سوق دهیم.

استراتژی

ما یک حسابرسی جامع برند را آغاز کردیم و موقعیت فلش Corp در بازار، استراتژی‌های رقیب و ادراکات مشتری را تحلیل کردیم. از اینجا، ما یک استراتژی چند جانبه برای احیای نام تجاری Flash Corp ایجاد کردیم

بازنگری هویت برند

بازنگری هویت برند

ما زبان بصری جدیدی ایجاد کردیم که در عین احترام به ارزش‌های اصلی، با مخاطبان مدرن طنین‌انداز شد

جوان سازی محتوا

جوان سازی محتوا

با تجسم مجدد استراتژی محتوای آن‌ها، بر ایجاد محتوای جذاب و مرتبط که مستقیماً با بخش‌های متنوع مخاطب برند صحبت می‌کرد، تمرکز کردیم.

همکاری اینفلوئنسرها

همکاری اینفلوئنسرها

با مشارکت با اینفلوئنسرهای کلیدی، پیام‌های جدید Flash Corp را تقویت کردیم و به مخاطبان گسترده‌تر و درگیرتری دسترسی پیدا کردیم.

رونکوس زشت است، اما او به یک کوفت نیاز دارد. باید به شأن پیری فقیر رسیدگی کرد. سالاد خیابان و آن ایوان نرم است.

ناتالی کریگ

ناتالی کریگ

یکی از بنیانگذاران فلش

کارهای دیگر ما

آنچه مشتریان ما می گویند

آماده طنین انداز هستید؟

بیایید سمفونی های بازاریابی بسازیم که صدای برند شما را در حوزه دیجیتال تقویت می کند.